Nieuwe ontwikkelingen.

Nieuwe ontwikkelingen.
Jetje komt terug!

zondag 3 maart 2019

4 feb 2019, aankondiging op Facebook

HET IS FACEBOOK GELUKT!


IK HEB EEN STAART VAN ZE GEKREGEN






En een staart krijg ik niet zomaar

En wie mijn normale haardracht kent, weet dat een paardenstaart op mijn hoofd wel een heel bijzonder fenomeen is. Het kwaad geschiedde gisteravond. Door een tikfoutje kwam er per ongeluk een paar seconden een foto met één t*p*l op het scherm. Ik klikte direct op verwijderen en weg was de foto weer. Niets aan de hand zou je denken.

Maar dat had ik gedacht dat ik daar zomaar mee wegkwam.

Een halve minuut later kreeg ik bericht dat ik de regels van Facebook had overtreden (Waarschijnlijk gedurende ongeveer 7 seconden) en nu dus voor 24 uur op de "naughty chair" van Facebook plaats diende te nemen.

Dat zou mij wel leren om mij te gedragen. 

Het heeft me wel iets geleerd

En het heeft mij inderdaad iets geleerd. Dat het tijd wordt voor een aanzienlijk slimmere benadering van het kunst-, fotografie- en modelwerk op Facebook.

Op 9 maart gaat u het eerste deel van mijn antwoord zien. Wordt nog flink doorduwen komende week maar daar ga ik niet voor opzij. Zie mijn comment hieronder voor het voorblad van mijn nieuwe (gratis) periodiek.

 

Op 23 maart komt het tweede deel. Zie het andere comment...

Ik houd u hier uiteraard nauwlettend op de hoogte.

Nieuwe ontwikkelingen

Nieuwe ontwikkelingen
Dagelijks nieuwe foto's